Często zadawane pytania
Problemy z logowaniem
Sprawdź swój e-mail, który uzywasz do logowania. W przypadku złego hasła, ustaw nowe hasło pod tym linkiem
Dostawa i status zamówienia
Śledź swoje zamówienie w koncie klienta w sekcji Historia zamówień. Kiedy tylko status zamówienia się zmieni (np. potwierdzenie płatności, przygotowanie do wysyłki, przekazanie kurierowi), automatycznie wyślemy Ci e-mail z aktualnymi informacjami.
Zadzwoń na naszą infolinię (tel. +48 221 530 330), spróbujemy zmienić adres. Jeśli zamówienie zostało już przekazane kurierowi, konieczne będzie skontaktowanie się bezpośrednio z przewoźnikiem w celu zmiany adresu dostawy.
Wszystkie informacje o kosztach dostawy znajdziesz w sekcji Dostawa i płatność.
Płatność i kody rabatowe
Skontaktuj się z nami jak najszybciej pod numerem +48 221 530 330. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane kurierowi, chętnie zmienimy płatność.
Kod należy wpisać w koszyku pod listą produktów, w polu Kod rabatowy lub Bon prezentowy.
Reklamacje i zwroty towaru
Reklamacje i zwroty towaru w ciągu 14 dni można wygodnie załatwić za pomocą naszego formularza online.
Inne pytania
Ustaw powiadomienie o dostępności przy produkcie.