Jak złożyć skargę

Czy przesyłka dotarła uszkodzona?

Choć staramy się poprawnie zapakować wszystkie przesyłki, stosować wypełnienia i inwestować w zakup nowych pudełek i materiałów opakowaniowych, to tu i tam może się zdarzyć, że przesyłka jest uszkodzona i nie dociera w porządku.


Reklamacje dotyczące wysyłki w Česká Pošta

Po otrzymaniu sprawdź integralność opakowania. Przyjmując przesyłkę, potwierdzasz, że otrzymałeś przesyłkę bez widocznych wad. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, poinformuj o tym bezpośrednio dostawcę i zanotuj uszkodzenie. Najprostsze rozwiązanie reklamacji . Przesyłka zostanie do nas od razu zwrócona i wysłana ponownie.

Jeżeli po odbiorze i rozpakowaniu okaże się, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, prosimy o poinformowanie nas jako nadawcy. Podaj numer zamówienia, najlepiej także numer paczki, który znajdziesz w e-mailu informacyjnym na poczcie lub bezpośrednio na etykiecie pojemnika na pudełku. Podaj również listę uszkodzonych elementów. Nie wyrzucaj przesyłki!

Przesyłkę należy zanieść do najbliższego urzędu pocztowego, najlepiej tego samego dnia, gdzie zostanie spisany protokół uszkodzenia i odesłany do nas. Niestety nie możemy rozpatrzyć Twojej reklamacji. To jest różnica w stosunku do PPL.

  • Kontakt: info @ grizly.cz
  • Kontakt telefoniczny: 725 473 077 - aby upewnić się, że uznaliśmy reklamację, zadzwoń na infolinię klienta.

Bardzo ważne jest prawidłowe sfotografowanie przesyłki. Robić zdjęcie:

  • zawartość z bliska - produkty
  • treści jako całości
  • pudełko, w którym przybyła przesyłka, wraz z etykietami
  • wypełniacze i materiały opakowaniowe

Reklamacje dotyczące przesyłki w PPL

Po otrzymaniu sprawdź integralność opakowania. Przyjmując przesyłkę, potwierdzasz, że otrzymałeś przesyłkę bez widocznych wad. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, powiadom bezpośrednio kierowcę i zapisz uszkodzenie. Najprostsze rozwiązanie reklamacji .

Jeśli po odbiorze i rozpakowaniu stwierdzisz, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, skontaktuj się z PPL. Podaj numer zamówienia i najlepiej numer paczki, który znajdziesz w e-mailu informacyjnym od PPL lub bezpośrednio na etykiecie przewoźnika na pudełku. Podaj również listę uszkodzonych elementów.

Ważne: reklamację należy zgłosić niezwłocznie po jej otrzymaniu. Następnie składamy reklamację na PPL, która wymaga jej otrzymania w ciągu dwóch dni od otrzymania. Jeśli zgłosisz reklamację trzeciego dnia po otrzymaniu, taka reklamacja nie zostanie przyjęta.

  • Skontaktuj się z PPL: reklamace.depo09 ppl.cz
  • Skontaktuj się z nami: info @ grizly.cz - wpisz w polu temat: REKLAMACJA PPL + NUMER ZAMÓWIENIA.
  • Kontakt telefoniczny: 725 473 077 - aby upewnić się, że uznaliśmy reklamację, zadzwoń na infolinię klienta.

Bardzo ważne jest prawidłowe sfotografowanie przesyłki. Robić zdjęcie:

  • zawartość z bliska - produkty
  • treści jako całości
  • pudełko, w którym przybyła przesyłka, wraz z etykietą od przewoźnika
  • wypełniacze i materiały opakowaniowe

Prosimy nie zwlekać z reklamacją, jeśli to możliwe, z przyjemnością pomożemy, zwrócimy kwotę lub wyślemy nowy towar, a następnie rozpoczniemy procedurę reklamacyjną z PPL.

Po zgłoszeniu reklamacji nie wyrzucaj przesyłki i czekaj na jej przejęcie przez PPL, które ją nam odeśle lub zniszczy.

Czy otrzymałeś źle wysłane towary?

W przypadku otrzymania źle wysłanego towaru skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: reklamace@grizly.cz. Wpisz nam numer zamówienia i opisz błąd. Przy pakowaniu zamówienia stosujemy kontrolę wagi i nagrywanie z kamery. Wszystko sprawdzimy i załatwimy jak najszybciej.

Načítání produktů
© 2014–2021 GRIZLY.pl - Wszystkie prawa zastrzeżone
Stworzone przez FEO

Jestem tu nowy

OTRZYMUJESZ KORZYŚCI

Do 10% zniżki na każdy zakup
Im więcej kupisz, tym większy rabat na wszystkie zakupy.
Prezenty urodzinowe
Co roku będziesz cieszyć się urodzinowymi rabatami i kuponami na smaczne niespodzianki.
Większe zakupy z kuponami na posiłki elektroniczne
Zbierz dowolną liczbę punktów na koncie i wykorzystaj je do opłacenia większych zakupów.
Przegląd wydarzeń i konkursów
Nie przegapisz już wydarzeń specjalnych, a e-maile dostaniesz także zdrową inspirację.
Adres

Vaše osobní údaje zpracováváme s cílem přizpůsobit naše poskytované služby Vašim individuálním potřebám. Využíváme primárně elektronické marketingové kanály, kde data analyzujeme a vyhodnocujeme relevantní výsledky. Údaje předáváme k analýze i třetím stranám ( např.: IBM, Stormware, Acomware, Seznam, Google, Netstep). Jedná se o marketingové a analytické agentury. Osobní údaje můžeme zpracovávat po dobu 36 měsíců od jejich udělení. Souhlas je dobrovolný a máte právo na opravu a výmaz osobních údajů, stejně tak i kontrolu těchto údajů naší společností.

Všeobecné podmínky

Klikając 'Utwórz konto', zgadzasz się na Ochrona prywatności a se Regulamin.
Chronione przez Google reCaptcha | Ochrona prywatności | Regulamin