Promocja 20 % na wszystkie kremy orzechowe! Kod rabatowy: ORZESZEK20
Jak złożyć skargę
Czy przesyłka dotarła uszkodzona?
Choć staramy się poprawnie zapakować wszystkie przesyłki, stosować wypełnienia i inwestować w zakup nowych pudełek i materiałów opakowaniowych, to tu i tam może się zdarzyć, że przesyłka jest uszkodzona i nie dociera w porządku.
Reklamacje dotyczące wysyłki w Česká Pošta
Po otrzymaniu sprawdź integralność opakowania. Przyjmując przesyłkę, potwierdzasz, że otrzymałeś przesyłkę bez widocznych wad. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, poinformuj o tym bezpośrednio dostawcę i zanotuj uszkodzenie. Najprostsze rozwiązanie reklamacji . Przesyłka zostanie do nas od razu zwrócona i wysłana ponownie.
Jeżeli po odbiorze i rozpakowaniu okaże się, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, prosimy o poinformowanie nas jako nadawcy. Podaj numer zamówienia, najlepiej także numer paczki, który znajdziesz w e-mailu informacyjnym na poczcie lub bezpośrednio na etykiecie pojemnika na pudełku. Podaj również listę uszkodzonych elementów. Nie wyrzucaj przesyłki!
Przesyłkę należy zanieść do najbliższego urzędu pocztowego, najlepiej tego samego dnia, gdzie zostanie spisany protokół uszkodzenia i odesłany do nas. Niestety nie możemy rozpatrzyć Twojej reklamacji. To jest różnica w stosunku do PPL.
- Kontakt: info @ grizly.cz
- Kontakt telefoniczny: 725 473 077 - aby upewnić się, że uznaliśmy reklamację, zadzwoń na infolinię klienta.
Bardzo ważne jest prawidłowe sfotografowanie przesyłki. Robić zdjęcie:
- zawartość z bliska - produkty
- treści jako całości
- pudełko, w którym przybyła przesyłka, wraz z etykietami
- wypełniacze i materiały opakowaniowe
Reklamacje dotyczące przesyłki w PPL
Po otrzymaniu sprawdź integralność opakowania. Przyjmując przesyłkę, potwierdzasz, że otrzymałeś przesyłkę bez widocznych wad. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, powiadom bezpośrednio kierowcę i zapisz uszkodzenie. Najprostsze rozwiązanie reklamacji .
Jeśli po odbiorze i rozpakowaniu stwierdzisz, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, skontaktuj się z PPL. Podaj numer zamówienia i najlepiej numer paczki, który znajdziesz w e-mailu informacyjnym od PPL lub bezpośrednio na etykiecie przewoźnika na pudełku. Podaj również listę uszkodzonych elementów.
Ważne: reklamację należy zgłosić niezwłocznie po jej otrzymaniu. Następnie składamy reklamację na PPL, która wymaga jej otrzymania w ciągu dwóch dni od otrzymania. Jeśli zgłosisz reklamację trzeciego dnia po otrzymaniu, taka reklamacja nie zostanie przyjęta.
- Skontaktuj się z PPL: reklamace.depo09
ppl.cz
- Skontaktuj się z nami: info @ grizly.cz - wpisz w polu temat: REKLAMACJA PPL + NUMER ZAMÓWIENIA.
- Kontakt telefoniczny: 725 473 077 - aby upewnić się, że uznaliśmy reklamację, zadzwoń na infolinię klienta.
Bardzo ważne jest prawidłowe sfotografowanie przesyłki. Robić zdjęcie:
- zawartość z bliska - produkty
- treści jako całości
- pudełko, w którym przybyła przesyłka, wraz z etykietą od przewoźnika
- wypełniacze i materiały opakowaniowe
Prosimy nie zwlekać z reklamacją, jeśli to możliwe, z przyjemnością pomożemy, zwrócimy kwotę lub wyślemy nowy towar, a następnie rozpoczniemy procedurę reklamacyjną z PPL.
Po zgłoszeniu reklamacji nie wyrzucaj przesyłki i czekaj na jej przejęcie przez PPL, które ją nam odeśle lub zniszczy.
Czy otrzymałeś źle wysłane towary?
W przypadku otrzymania źle wysłanego towaru skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: reklamace@grizly.cz. Wpisz nam numer zamówienia i opisz błąd. Przy pakowaniu zamówienia stosujemy kontrolę wagi i nagrywanie z kamery. Wszystko sprawdzimy i załatwimy jak najszybciej.