DNI GRIZLY - Rabat 20 % na wszystkie produkty! W koszyku użyj kodu rabatowego: DNIGRIZLY20
Kierownik operacyjny i logistyka sklepu internetowego
Jesteśmy czeską firmą prowadzącą sklep internetowy GRIZLY. Specjalizujemy się w produkcji i sprzedaży zdrowej żywności, orzechów i wszystkiego co związane ze zdrowiem. W naszym asortymencie posiadamy prawie 10 000 pozycji, rozszerzamy działalność na sąsiednie kraje i chcemy stać się numerem jeden w Europie w sprzedaży online zdrowej żywności. W związku z tym poszukujemy Kierownika ds. Operacji i Logistyki.
Za co będziesz odpowiedzialny
Obecnie posiadamy 3 zakłady w Ołomuńcu (2 zakłady produkcyjne i 1 logistyka) i zatrudniamy około 60 osób. Twoim zadaniem będzie takie zarządzanie tymi operacjami, abyśmy mogli usprawnić przepływ towarów, mieć optymalną liczbę pracowników, sukcesywnie rosnąć pod każdym względem i zbliżać się do celu.
Jaka będzie Twoja praca i odpowiedzialność
Zasoby ludzkie
Zarządzanie agendą HR w celu optymalnego wykorzystania potencjału kadrowego przez cały rok i wszystko z tym związane - od rekrutacji, poprzez przygotowywanie kontraktów i BHP, aż po łączenie poszczególnych sekcji i optymalną komunikację między nimi.
Logistyka
Rozwój logistyki operacyjno-informatycznej w celu dostawy na następny dzień do wszystkich krajów i wszystkiego z tym związanego - od usprawnienia systemu kompletacji po zaprojektowanie i wdrożenie nowego systemu WMS.
Rozwój biznesu
Razem z właścicielami będziesz zaangażowany w strategię biznesową i zarządzanie dwucyfrowym wzrostem rok do roku i wszystkim z tym związanym - od drobnych rzeczy, takich jak korzyści dla pracowników, po strategiczne decyzje, takie jak połączenie operacji w jedną.
Czego potrzebujemy od Ciebie
- Doświadczenie menedżerskie min. 2 lata na podobnym stanowisku w e-commerce, logistyce czy produkcji i jednocześnie doświadczenie w zarządzaniu pracownikami 50+
- Chęć uczestniczenia w ciągłym rozwoju, zachowanie spokoju w sytuacjach stresowych, myślenie o procesach i znajdowanie rozwiązań
- Umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Umiejętności analityczne w logistyce
Zaletą będzie : Znajomość języka angielskiego (min. B1), wykształcenie wyższe, doświadczenie w ES Pohoda, prawo jazdy
A co za to oferujemy
Bardzo ciekawa i różnorodna praca w dynamicznym społeczeństwie. Dynamizm jest dla nas szczególnie charakterystyczny. Łączymy tradycyjny przemysł spożywczy z nowoczesną sprzedażą internetową. Każdego dnia unowocześniamy stronę internetową, logistykę, produkcję, produkty, projektowanie i nowo uruchamiamy dwa zagraniczne kraje. Obecnie dostosowujemy się również do covid time, co ma wpływ na zachowania zakupowe i koszyk klienta. To wszystko jest prawdziwym wyzwaniem, którego możesz być częścią.
W szczególności oferujemy:
- Pracuj w HPP w rozwijającej się czeskiej firmie
- Wynagrodzenie od 30 000 do 60 000 CZK na podstawie zdobytego doświadczenia (jeśli masz duże doświadczenie i od samego początku będziesz znaczącą korzyścią dla firmy, to zaczniemy na wyższym poziomie, jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego wprowadzenia do poszczególnych procesów, zaczniemy od dolnej granicy i będziemy podnosić się stopniowo)
- Przyjemne środowisko pracy i przyjazny zespół
- Rabaty dla pracowników
- Zapewnienie edukacji w tej dziedzinie
Kiedy możesz zacząć
Zgłoszenie jest możliwe niemal natychmiast po zakończeniu procedury selekcji.
Prześlij nam swoje CV naadres e-maildominik@grizly.cz i uzupełnij list motywacyjny, na podstawie którego dowiemy się, że jesteś naszą osobą
Pozycja jest również publikowana na JOBS.cz - więcej tutaj .