GRIZLY w nowych szatach, a właściwie opakowaniach

Nadszedł czas na zmianę! Właśnie dlatego zaczęliśmy stopniowo pakować przysmaki GRIZLY w zupełnie nowe opakowania. Nie tylko wyglądają naprawdę świetnie, ale mają również wiele innych doskonałych cech – są ponownie zamykane i pomagają zachować maksymalną jakość i świeżość zapakowanego produktu.

Wśród pierwszych, które miały zaszczyt przyodziać się w atrakcyjne kolorowe opakowania, znalazły się wybrane rodzaje orzechów i liofilizowanych owoców. Już teraz w nowych opakowaniach docierają do Was migdały, orzechy nerkowca, pistacje i liofilizowane truskawki. Kolejne produkty już wkrótce pójdą w ich ślady. Pod marką GRIZLY mamy w ofercie ponad 1 000 produktów, dla których w przyszłości chcielibyśmy ujednolicić opakowania, abyście mogli je od razu rozpoznać wśród innych.

Premium opakowania dla premium produktów

Nowe opakowania przyciągają uwagę nie tylko swoim wyglądem. Równie atrakcyjne są inne cechy doypacków, jak się je również nazywa. Zaprojektowaliśmy je tak, aby optymalnie chroniły smakołyki zamknięte w ich wnętrzach i utrzymywały je w doskonałej kondycji przez cały okres trwałości. Inną wielką zaletą nowych opakowań jest zamknięcie strunowe. Możecie je łatwo otworzyć i zamknąć, bez zbędnego marnowania energii na szukanie gumki czy klipsa do żywności. Żartobliwie możemy powiedzieć, że nasze nowe doypacki oszczędzają Wasz czas i nerwy.

Oszczędzają także materiał, ponieważ podczas projektowania wielkości naszych nowych opakowań zadbaliśmy właśnie o to, aby jak najbardziej ograniczyć marnowanie materiału. Jesteśmy również dumni z tego, że udało nam się wyprodukować nowe opakowania we współpracy z czeskim producentem.

Może się wydawać, że nowe doypacki różnią się od siebie tylko kolorem. Jednak to nieprawda! Dla liofilizowanych truskawek (i ogólnie wszystkich liofilizowanych owoców) bardzo ważne jest, aby chronić składnik przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak wilgoć, światło i dostęp do tlenu. Dlatego zastanawialiśmy się, jak poprawić opakowanie dla liofilizowanych truskawek pod względem funkcjonalności i designu. Współpracując z naszym dostawcą, udało nam się zaprojektować opakowanie spełniające wszystkie niezbędne kryteria. Dzięki użyciu specjalnego materiału nowy doypack wyróżnia się doskonałymi właściwościami, które są idealnie dopasowane do kruchych liofilizowanych owoców. Wszyscy bowiem uwielbiają chrupiące i aromatyczne plasterki truskawek, dlatego według nas zasługują na najlepszą opiekę. Nie wahajcie się więc ani chwili i zamówcie je od razu!
 

Będziemy wdzięczni, jeśli podczas delektowania się chrupiącymi truskawkami lub orzechami poświęcicie chwilę, aby dać nam znać, jak się Wam podoba ich nowe opakowanie.


Nowości na produkcji mamy więcej 

Nowe opakowania to jednak nie koniec nowości GRIZLY w dziedzinie produkcji! Od września w naszej hali produkcyjnej stoi pachnąca nowością linia pakująca. Dla naszych kolegów z produkcji jest naprawdę pomocna, ponieważ w ciągu minuty potrafi zapakować od 10 do 40 sztuk surowca (w zależności od konkretnego surowca). Dla tych, którym nie chce się tego liczyć, to około 800 sztuk na godzinę. Jeśli jednak jest to konieczne, nowa linia pakująca może "porządnie przyspieszyć" i zapakować nawet 2 000 sztuk na godzinę. A to już jest naprawdę dużo smakołyków!
 

Zwiększenie liczby produkowanych sztuk i stopniowe przechodzenie w kierunku automatyzacji produkcji to główne powody, dla których zdecydowaliśmy się zakupić nową linię pakującą za kilka milionów czeskich koron do GRIZLY.

 

Twoje komentarze i rekomendacje

Do tego artykułu nie dodano żadnych recenzji

Ładowanie produktów
© 2014–2024 GRIZLY.pl - Wszystkie prawa zastrzeżone | Polityka Cookie
Stworzone przez

Jestem tu nowy

Z członkostwem premium otrzymujesz:

Ikonka visačky

Korzysntiejsze ceny

Na wybrane TOP produkty

Ikonka náklaďáku

Darmową wysyłkę

juŻ od 150 zł

Ikonka dárku

Korzyści VIP

Gwarancja 100% satysfakcji

Chcę zostać premium członkiem
Adres

Przetwarzamy Wasze dane osobowe w celu dostosowania naszych usług do Waszych indywidualnych potrzeb. Korzystamy przede wszystkim z elektronicznych kanałów marketingowych, gdzie analizujemy dane i oceniamy odpowiednie wyniki. Przekazujemy również dane podmiotom trzecim w celu analizy (np. IBM, Stormware, Acomware, Seznam, Google, Netstep). Są to agencje marketingowe i analityczne. Dane osobowe możemy przetwarzać przez okres 36 miesięcy od daty ich przekazania. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i przysługuje Państwu prawo do sprostowania i usunięcia danych osobowych, jak również do kontroli tych danych przez naszą firmę.         

z Klikając 'Utwórz konto', zgadzasz się na Polityka prywatności a se Regulamin.
Chronione przez Google reCaptcha | Polityka prywatności | Regulamin